Ons logo

Ontstaan van ons logo

Ons logo is opgebouwd uit speelse vormen die de naam 'De Kameleon' vormen, met daaraan de grijpstaart van een kameleon. Deze staart staat voor houvast, voor balans tussen leerkrachten, kinderen en ouders en voor evenwicht binnen de school. De basisschool is namelijk de plek waar de basis wordt gelegd en waar kinderen leren en ontwikkelen. Er is ruimte voor individuele ontwikkeling op ieders eigen niveau. De kleuren geven de diversiteit aan. Ieder kind leert op zijn of haar eigen niveau en levert op zijn of haar eigen niveau een topprestatie. De zes verschillende kleuren geven deze overgang aan en zorgen voor een speels effect. Dit past bij de werkwijze van het spelend leren in de groepen 1 t/m 3. Ook de verschillende vormen waaruit het logo bestaat, sluiten aan bij de missie 'Iedereen een topprestatie'.